چادر اذیتت نمی کنه؟
 
هر چي بخواي هست
 
 

چادر اذیتت نمی کنه؟

تو وبلاگ های زیادی دیدم که در مورد چادر و در دفاع از اون و گاهی نیز کوبیدن

و زیر سوال بردنش مطلب می نویسن

با بیان گوشه ای از متن وبلاگ ها من نظر خودم رو براتون میگم امید وارم که

را هنمائیم کنید .

وقت بازی که می‌شد، پارک که می‌رفتیم، مسابقه که می‌گذاشتیم، کوه که می‌رفتیم، ... مدام باید در کلنجار بودی وقتی دخترکان همسن و سالت چادر از سر بر می‌دارند - به راحتی - و مشغول بازی می‌شوند، تو هم می‌خواهی بازی کنی، اما با چادر.

دبیرستانی که شدیم، مهمانی‌هایی که باید کمک می‌کردیم به بزرگ‌ترها، سینما که می‌خواستیم برویم، کوه که می‌رفتیم، ... مدام باید در کلنجار می‌بودی، با خودت و با دیگران.

"مگه با چادر می تونی سفره پهن کنی و کمک کنی؟ " یا "مگه با چادر می تونی ظرف بشوری؟

موضوع چادر یک واقعیتیه. ولی مگه هر کاری بدون هزینه امکان پذیره ؟
شما برای هر کاری باید هزینه اونو پرداخت کنی . گاهی اوقات هزینه یک چیز پولی هست و گاهی اوقات آبرو و گاهی نیز فکر و گاهی وقت و عمر . گاهی نیز اعصاب و روان و گاهی نیز ...
فرض کن شما یک معلم هستی و دانش آموزان را سواد خوانده و نوشتن یاد میدی . در کنار این به تربیت و پرورش کودک نیز می پردازی . خوب هزینه این کارت چیه ؟ به همین راحتی که اون بچه اصلاح نمیشه . درسته تو در قبال این تربیت پولی هم دریافت می کنی ولی واقعا آیا این پول با زحمتت برابری می کنه ؟
پس از خودت هم هزینه می کنی . باید دید هزینه اثر بخشی کاری که می کنیم چقدر هست ؟!
خوب شما با حفظ حجاب و چادر باید ببینی که چه چیزی را به دست می آوری ؟
شما در قبال حفظ حجاب رضایت خدا رو به دست میاری و این چیز کمی نیست . درسته که در بازی مقداری با مشگل مواجه میشی ! درسته که در رفت و آمد مقداری با مشگل مواجه میشی ! درسته که در میهمانی ها مقداری با مشگل مواجه میشی ! ولی این هزینه ای که می کنی برات رضایت الهی رو در بر داره .
با حفظ حجاب محبت 14 معصوم را کسب می کنی و این چیز کمی نیست . شما از شهر خودت بلند میشی و میری مشهد . میری کربلا . میری مکه . چرا ؟ چون در صدد کسب رضایت الهی هستی ؟ در پی کسب محبت اهل بیت هستی و هزینه این سفرت رو هم که هم پول هست و هم خستگی و هم رنج و ملالت های خاص سفر و چه بسا حرف شنیدن . گم شدن . دیر و زود شدن غذا . مشکلات خرید سوغاتی و دهها مشگل دیگه می پردازی . بحث حجاب هم همینه . تو با حجاب گوهر وجودت رو بهتر از مواقع دیگه پاکیزه و سالم نگه میداری . با حجاب اعتماد و اطمینان بهتر همسرت رو کسب می کنی . با حجاب افتخار بیشتر و والاتر فرزندان خودت رو نسبت به خودت کسب می کنی و این ها چیز کمی نیست .

پس هزینه ی این پاکی گوهر وجود خودت را بپرداز و با افتخار هم اونو حفظ کن که در صدد کسب رضایت الهی هستی . و رضایت الهی دیگه هزینه نیست و پس انداز هست . مثل یک حساب بانکی هست که حداقل در اون دنیا با سودش به تو بر می گرده .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 25 آبان 1391برچسب:, :: :: توسط : denj

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان denj و آدرس denjblog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 8834
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1